duminică, 2 septembrie 2012

Bruschete cu piure de usturoi si branza de capra

O data pe saptamana fiecare merita sa-si rasfete gusturile cu ceva delicios si "interzis" .
Eu mi-am ales ziua de astazi si m-am rasfatat cu paste tuburi umplute cu ricotta si bruschete cu piure de usturoi si branza de capra.
Pentru inceput va trebuie usturoi.Eu am folosit o capatana pentru 4 bruschete...stiu, in farfurie sunt doar 3 :))...una din ele nu a mai apucat foto shootingul =))

Ingrediente pentru 4 bruschete mici:

  • 1 capatana de usturoi - coapta intraga, fara a o curata, in folie de aluminiu aproximativ 30-40 min in cuptor
  • 1 lingura de ulei de masline
  • un praf de sare
  • branza de capra
  • 4 felii de paine
Coaceti usturoiul pana cand se inmoaie si scoateti pulpa acestuia.Amestecati-o cu uleiul si sarea.
Puneti feliile de paine in cuptor sa capete o crusta crocanta.
Scoateti painea si ungeti-o cu piureul de usturoi si taiati rondele de branza de capra.
Mai puneti bruschetele inca 3-4 minute in cuptor ca branza de capra sa se inmoaie.
Eu le-am servit pe pat de salata si prosciutto.
Sa aveti o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu