luni, 29 octombrie 2012

Salata cu piept de pui marinat

Cei care mananca destul de des clasicul piept de pui la gratar stiu ca la un moment dat ti se cam ia si parca vrei altceva.Tot ce este nevoie sa faceti pentru a scoate din anonimat clasicul piept de pui este sa-l marinam in condimentele preferate inainte de a-l pune pe gratar.
Sunt extrem de multe variante pentru a marina puiul, nu exista ceva strict, fiecare ce aveti prin casa, ce arome preferati...

Eu am ales urmatoarele :

  • usturoi, bineinteles- fara usturoi nu se poate :)
  • putin chilli maruntit
  • cateva frunze de patrunjel
  • cimbru proaspat
  • un praf de paprika afumata sau normala
  • suc de lamaie
  • ulei de masline
  • piper proaspat
  • de curand am achizitionat un borcanas de condimente de la Jamie Oliver cu sare de mare, cimbru si lamaie- este o combinatie senzationala
Ame amestecat toate ingredientele si le-am pus peste pieptul de pui curatat.L-am lasat 20-30 de minute si apoi l-am pus in tigaia-gratar incinsa.

Am asezat puiul peste o salata cu rucolla, ciuperci, rosii cherry si castraveti cu un dressing de ulei de masline, otet balsamic, un stop de miere, sare si piper.

Mai simplu de atat nu se poate.O sa va doriti sa incercati si alte variante de arome ;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu