duminică, 11 noiembrie 2012

Crema de zahar ars...minus zaharul

Oficial am trecut la etapa nr2 din dieta Dukan si am si rezistat 7 zile.este mult mai simplu decat pare initial, asa ca daca aveti vreun gand documentati-va putin.

Nu sunt o persoana dependenta de dulciuri, dar dupa 5-6 zile de proteine chiar se simte nevoia de ceva dulce.Asa ca am reorganizat fabuloasa crema de zahar ars a mamicii mele.

Cum laptele este pe lista alimentelor- bineinteles degresat, la fel si ouale, nu ne mai trebuie decat arome si indulcitor.

Asadar pentru doua portii am batut 2 oua bine, am adaugat 300 ml lapte degresat (0.1%), esenta de vanilie si 2 lingurite de indulcitor lichid.

Puneti compozitia intr-un vas de ceramica, in cazul meu, si vasul intr-o tava cu apa care sa ajunga pana la jumatatea vasului si coaceti 20-30 de minute pana se incheaga compozitia.

Bagati crema la frigider si serviti-o rece.

Important este ca nu este nevoie sa fiti la dieta, puteti adauga un sos de fructe (yummy dar interzis momentan) si va garantez ca veti avea un desert fabulos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu