duminică, 10 februarie 2013

Drob de pui - Dieta Dukan

Nu, inca nu este Pastele :P
Asta nu inseamna ca nu ne putem delecta cu un drob delicios si cel mai important - de dieta.
Acest drob este perfect pentru oricine, nu neaparat pentru cei care sunt la dieta.

Ingrediente (tava in care am facut are dimensiunile 20*15 cm) :

  • 1 piept de pui
  • 500 g pipote pui
  • 3 oua
  • 3 linguri de iaurt 0,1 % grasime
  • marar / patrunjel / ceapa verde 
  • 2 catei de usturoi
  • sare si piper
  • 1 lingura de tarate de ovaz/grau
Pentru inceput am pus pieptul de pui si pipotele la fiert cu sare si condimente (boabe de piper, boabe de coriandru, foi de dafin).Dupa ce s-au fiert le tocam marunt si le lasam deoparte.
Intre timp am tocat ceapa, usturoiul si verdeturile.Am batut ouale cu iaurtul si am adaugat verdeturile tocate, sare si piper.
Am amestecat carnea cu amestecul de oua cu verdeturi si am turnat amestecul in tava de copt.
Pe deasupra am presarat tarate de grau pentru a se forma o crusta crocanta.
Am copt drobul pentru 20-30 de minute pana s-a rumenit pe deasupra.

Pofta buna!Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu