duminică, 16 decembrie 2012

Legume pane - Dieta Dukan

Am descoperit pe parcursul dietei ca, cel putin din punctul meu de vedere, aceasta dieta este foarte ofertanta.Sunt deja in etapa a doua de 5 saptamani si am slabit 4,7 kg.Am ajuns la concluzia ca am un metabolism mai incapatanat, dar incepem sa ne intelegem :).Va recomand din suflet acesta dieta, rezultatele se vad pe zi ce trece, eu una ma simt extraordinar si avand o gama atat de larga de retete si variante de meniuri este la indemana si usor.
Acum imi organizez si planuiesc meniul pentru sarbatori, va contine curcan in mare parte, dar va voi povesti despre acest lucru mai tarziu.

Salkivez cand ma gandesc la legumele pane si am fost foarte fericita cand mi-am dat seama ca pot face si eu o varianta perfecta pentru dieta Dukan.

Asa ca am taiat rondele 1 dovlecel si 5-6 florescente de conopida pe care le-am fiert cateva minute, cat sa se inmoaie putin, si am pregatit amestecul pentru pane astfel: 1 ou, 2 lg de tarate de ovaz (doza zilnica in etapa a doua), 2-3 lg de branza cu 0,1 % grasime, sare, piper, ceapa deshidratata am mai pus, este delicioasa si orice alte condimente pe care le preferati.

Am incins cuptorul, am trecut legumele prin amestecul pentru pane si le-am pus in cuptor pana s-au rumenit.

Le puteti servi cu un sos facut din iaurt, usturoi si condimente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu