sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Chocolate Banana Bread

Pentru ca eu sunt la dieta nu inseamna ca cei de langa mine sunt privati de ceva bun si dulce din cand in cand.De ceva vreme vreau sa fac banana bread, am facut briose cu banane si au fost delicioase, asa ca nu era cale de intoarcere.

Zis si facut, am scotocit cautand reteta potrivita si m-am apucat de treaba.

Aveti nevoie de urmatoarele ingrediente :

  • 250 g faina
  • 2 lingurite de praf de copt
  • 125 g unt
  • 235 g zahar brun
  • 400 g banane pisate (4-5 banane)
  • esenta de vanilie - mai nou am o pudra de vanilie de Madagascar...are o aroma deosebita
  • 2 oua
  • 100 g bobite de ciocolata sau ciocolata tocata marunt
Pentru inceput pregatiti tava de copt cu hartie si incingeti cuptorul.
Cerneti faina impreuna cu praful de copt intr-un bol.
Cu ajutorul unui mixer amestecati untul cu zaharul pana amestecul devine cremos.
Pisati cele 4-5 banane, dar nu foarte fin...e placut sa gasesti bucati de banane in chec.Adaugati esenta de vanilie peste banane.
Bateti ouale cu o furculita si adauagati-le treptat in amestecul de unt.
Adaugati bananele cu esenta de vanilie si ciocolata.
Adaugati faina si amestecati usor cu o spatula.
Turnati amestecul in tava si coaceti la 180 grade aproximativ 40-50 de minute.
Am scos checul din cuptor, l-am lasat putin sa se raceasca si am pus pe deasupra o glazura din zahar pudra si suc de lamaie.

A avut un real succes, asa ca va recomand sa incercati reteta.Merge perfect la micul dejun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu