miercuri, 27 iulie 2011

Brownie

Cred ca o descriere a gustului nu-si are locul....nu prea imi gasesc cuvintele sa descriu cat de buna este aceasta prajiturica.Este surioara cu negresa mamicilor noastre, doar ca varianta moderna contine foooarrteee multa ciocolataaaa...

Ingrediente pentru 24 brownie :
  1. 240 g unt
  2. 450 g zahar
  3. 4 oua
  4. 150 g cacao
  5. 1 lingurita de sare
  6. 1 lingurita de praf de copt
  7. esenta vanilie
  8. 180 g faina
  9. 300 g ciocolata
In primul rand am pus untul intr-o tigaie si am adaugat zaharul cand untul s-a topit complet.Mai lasam pe foc cateva minute amestecand, cat sa fie fierbinte dar fara sa inceapa sa faca bule.Am transferat amestecul intr-un bol si am mixat 2-3 minute.Dupa care am adaugat cacaoa, sarea, praful de copt si esenta de vanilie.

Apoi cele 4 oua pe rand, amestecand.Dupa ce ati incorporat ouale a venit randul fainii.Iar la final ciocolata tocata marunt.

Cuptorul s-a incins, am pus amestecul intr-o tava cu hartie de copt, am presarat ciocolata bineinteles si am lasat-o cam 20 min in cuptor.Verificati cu scobitoarea pe margine pentru ca de la atat de multa ciocolata scobitoarea va indica fals o prajitura cruda :D

Pe deasupra trebuia sa iasa un caramel mai colorat decat vedeti in fotografii.Se pare ca nu am mai avut rabdare :))) .Caramelul se face din 200 g zahar (de preferinta brun, eu nu am avut), 75 g unt si 170 ml de smantana lichida (sau frisca lichida).Se pune zaharul la topit in tigaie si cand incepe sa faca bule adaugati untul si smantana lichida.Lasati compozitia sa scada pana cand are consistenta unui sos gros si de culoarea caramelului.
O sa va lingeti pe degete!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu