sâmbătă, 6 august 2011

Legume la cuptor

Mare agitatie in ultimul timp, intre un weekend prelungit la mare, munca, sala si alte activitati mi-am neglijat "copilasul" alias "Magie in bucatarie" :D
Am revenit si promit ca nu mai plec :)...pana vine concediul :D

Legumele la cuptor sunt perfecte ca garnitura pentru o varietate mare de feluri principale.Am taiat rondele de rosii, dovlecel si vinete.Le-am aranjat frumos intr-un vas rezistent in cuptor si aruncat peste cateva bucatele din nelipsitul usturoi tocat marunt, cimbru, marar, busuioc,sare, piper proaspat si ulei de masline.
Eu am uitat de ele in cuptor cam 40 minute, cat s-au rumenit putin.Le-am mancat asa pur si simplu si au fost delicioase si suculente.


Urmeaza si ceva dulce maine, asa pentru o duminica savuroasa.Weekend placut in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu