luni, 22 august 2011

Chocolate salami

Reteta mamicilor noastre putin upgradata :D....am folosit muuuulltaaa ciocolataaaa...pentru marii iubitori de ciocolata bineinteles.Mi-am aliniat frumos ingredientele :
  • 350 g ciocolata, 115 g unt, 200 ml frisca lichida, stafide, migdale si biscuiti digestivi.
Am pus ciocolata la baie de aburi impreuna cu untul si frisca lichida pana s-au topit si s-au amestecat.

Intre timp am tocat migdalele si am rupt biscuiti in bucatele.Cand cicocolata s-a topit si amestecul a devenit omogen am oprit focul si am adaugat stafidele, migdalele si biscuitii.

Am incorporat ingredientele si am bagat amestecul la rece ca sa-l pot modela.Dupa 30-40 min de stat la frigider am format 4 mici salamioare in folie si le-am lasat peste noapte la frigider.
A doua zi salamul de ciocolata era intarit, numai bun de savurat.Le-am scos si le-am pudrat....le-am imortalizat si la birou cu ele...sa se bucure si colegii mei :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu