marți, 23 august 2011

Oua ochiuri in apa cu piure de telina

N-am mai mancat oua ochiuri in apa de cand eram mica...uitasem cat de bune sunt si deloc gretoase cum ar crede unii :D

Dar inainte sa fierb ouale am facut piureul de telina dupa reteta lui Jamie.Am tocat marunt telina si am pus-o la calit in tigaie cu ulei de masline cu aroma de usturoi.Dupa ce telina s-a rumenit am presarat cimbru si putina apa cat sa acopere telina si i-am pus capac.Am luat telina de pe foc si am pasat-o usor cu furculita.Pentru cei ca mine care vor sa renunte la cartofi e o varianta foarte buna si delicioasa.

A venit randul oualor.Am pregatit atmosfera perfecta pentru ele :))...apa cu multa sare.Apa trebuie sa fie fierbinte, dar fara sa faca bolboci...undeva intre.Eu n-am avut curaj sa sparg oul direct in apa, asa ca l-am pus in polonic si dupa ce s-a albit putin i-am dat drumul in apa si l-am miscat de colo colo ca sa nu se lipeasca de fundul vasului.La fel am procedat si cu oul nr.2.

Contrar asteptarilor, nu sunt gelatinoase deloc.Asa ca nu va sfiiti sa va faceti ochiuri extrem de sanatoase si aromate...veti simti adevaratul gust al oualor ochiuri.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu