marți, 16 august 2011

Somon cu salsa de piersici

Imi place sa mananc somonul -pestele meu preferat- in combinatii cat mai originale.De data aceasta cu salsa cu piersici.Mi-am insirat ingredientele:
  • 2 fileuri de somon
  • 1 lingura de ulei de masline
  • 1 lingura de ceapa rosie tocata
  • o jumatate de ardei galbe/rosu tocat
  • 1 lingura de otet balsamic
  • 2 linguri de patrunjel tocat
  • o jumatate de lingurita de miere
  • zeama de lamaie
  • sare si piper proaspat
Am inceput prin a pune pe gratar piersicile taiate in jumatati.
Cat sfaraie piersicile am tocat ceapa, ardeiul, patrunjelul si am amestecat cu zeama de lamaie, otetul balsamic, mierea, uleiul de masline, sarea si piperul.La amestec se adauga piersicile tocate si se baga la frigider cat timp se face somonul.

Somonul a sfarait si el pe gratar sarat si piperat.L-am pus cu pielea in jos si am indepartat-o in momentul cand l-am intors.Gata facut somnul se acopera cu salsa de piersici si gata masa....racoritor, perfect pentru un pranz/cina de vara.Stim cu totii ca amestecul de dulce-sarat merge perfect!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu