sâmbătă, 13 august 2011

Tortellini quatro formaggi

Din cand in cand trebuie sa ne rasfatam, sa ne satisfacem micile pofte.Astazi a fost randul pastelor.Recunosc ca nu erau in plan, dar mi-au facut cu ochiul de pe raft :D .Si le-am luat, tortellini cu branza proaspete.De aici s-au legat si urmatoarele ingrediente :
  • smantana lichida
  • branza brie
  • branza de capra - crema
  • parmezan
  • un catel de usturoi
  • un strop de ulei de masline
Am pus la calit usturoiul tocat, am pus pe rand, 100 ml de smantana lichida,  70 g de crema de branza de capra, 80 g de brie si parmezan ras cat cuprinde :D .Cat timp branzeturile s-au topit si s-a format sosul am pus la fiert jumatate dintr-o punga de 250 g de tortellini.

Pastele s-au fiert si sosul face bolboci...e timpul sa le facem cunostinta :) .Le-am mai lasat 1 minut pe foc amestecand, cat sa se inbine gusturile.
Un pranz/cina foarte rapid si gustos.Pastele nu sunt niciodata in plus :)) , mai ales daca sunt si proaspete....yummyy


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu