duminică, 17 iulie 2011

Briose cu banane

Din cand in cand meritam cate o briosa delicioasa, care se face si foarte repede ;)
Aveti nevoie de urmaoarele (pentru 12 briose) :
  1. 180 g faina
  2. 1 lingurita de praf de copt
  3. 1 lingurita de bicarbonat de sodiu
  4. 3 banane
  5. 150 g zahar
  6. 1 ou
  7. 80 g unt topit
  8. esenta vanilie
  9. seminte de floarea sorelui
Am amestecat faina cu praful de copt, bicarbonatul si un praf de sare.Am pasat bananele cu furculita si le-am amestecat cu oul, zaharul, vanilia si untul topit.Am mixat bine si am adaugat treptat faina.Am pus compozitia in forma de briose si le-am bagat in cuptor aproximativ 20 min.


A doua zi le-am impartit :)))....birou,veri, Irina care m-a si ajutat si bineinteles mamica mea,care era in vizita ;)


Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu