vineri, 8 iunie 2012

Briose "Red Velvet"

Aceste minunate briose le-am facut pentru ziua de 1 Iunie, ziua copilului.Pentru toti copii de la birou :)
Cu toate ca ziua este din ce in ce mai lunga este incredibil cat de repede trece timpul si pe la mine pe aici bate vantul.

Sper ca imi iertati din pacate cu aceasta reteta de briose delicioase.

Ingrediente pentru 24 briose:

  • 200 g faina
  • 2 linguri cacao
  • 1 lingurita sare
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1/2 lingurita de bicarbonat de sodiu
  • 200 g unt
  • 400 g zahar
  • 3 oua
  • 240 ml lapte
  • esenta de vanilie
  • 1 lingurita otet alb
  • colorant alimentar
  1. Incingeti cuptorul si pregatiti formele cu hartie.
  2. Amestecati ingredientele uscate intr-un bol : faina, cacao, sare, praf de copt, bicarbonat de sodiu.
  3. In alt bol mixati untul la temperatura camerei cu zaharul.
  4. Adaugati ouale pe rand si omogenizati.
  5. Turnati esenta de vanilie, otetul si colorantul alimentar, omogenizati.
  6. Treptat adaugati ingredientele uscate alternand cu laptele, incepeti si terminati cu faina.
  7. Turnati amestec in formele de briose si coaceti timp de 15-20 de minute.Verificati cu scobitoarea daca s-au copt.
Scoateti briosele pe un gratar sa se raceasca.
Intre timp pregatiti crema de branza:
  • 300 g crema de branza (philadelphia)
  • 115 g unt
  • 400 g zahar pudra
Mixati crema de branza cu untul.Incepeti sa adaugati treptat zaharul pudra.Dupa ce ati facut crema o puteti lasa cateva minute in frigider sa devina mai ferma.Eu n-am avut rabdare si nu am facut acest lucru.
Dupa ce briosele s-au racit ornati cu crema de branza.Eu am bagat putina crema si in interiorul brioselor.Pe deasupra am ras ciocolata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu