miercuri, 30 mai 2012

Salata de andive la gratar

O salata extrem de rapida si usoara pe care tocmai am vizionat-o la tv facuta de Dl Jamie Oliver ;)
Arata atat de bine ca mi s-a facut pofta, am fugit la cumparaturi si in 10 minute salata a fost gata.

Poate ca multora dintre voi va este frica de andive din cauza faptului ca sunt amare.Gatite la gratar isi pierd din gustul amar.In plus adaugarea otetului balsamic indulceste putin lucrurile.

Jamie a folosit rozmarin verde si cum nu am gasit am inlocuit cu ce aveam verde prin frigider ;)

Ingrediente:

  • 2 andive
  • 2 catei de usturoi
  • patrujel verde, tocat
  • marar verde, tocat
  • busuioc verde, tocat
  • otet balsamic
  • ulei de masline
  • sare / piper
Curatati andivele de 2-3 foi de deasupra, taiati-le in jumatate si puneti-le in tigaia de gratar incinsa.

Dupa ce s-au rumenit pe o parte le intoarceti si le lasati pe foc inca 4-5 minute.Intre timp tocati ierburile marunt.

Scoateti andivele, taiati-le in 2-3 bucatele fiecare si amestecatile cu ierburile, usturoiul pisat, uleiul de masline, otetul balsamic, sare si piperul proaspat.

Reteta facuta de Jamie mai avea si o paine ciabata bagata in cuptor unsa cu ulei de masline, usturoi, sare, piper si cimbru proaspat.

3 comentarii:

  1. nu am incerc andive la gratar, prea imi plac crude, dar as testa reteta aceasta

    RăspundețiȘtergere
  2. merita incercat...sunt mai dulci...mie mi-au placut mult :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia acum am descoperit reteta.tocmai am facut-o. Este fenomenala!!!!

    RăspundețiȘtergere