duminică, 6 mai 2012

Pancakes cu mere

Am petrecut un weekend minunat intr-o zona superba, undeva aproape de Sinaia, la casa unei prietene.Tot ce am facut a fost sa lenevim la soare, sa ne relaxam si sa ne detasam complet.Printre picaturi am mai si mancat :) .Am pregatit o pizza guatro formagi (urmeaza reteta) si minunatele pancakes cu mere.

Ingrediente pentru 10-12 pancakes :

  • 260 g faina
  • 12 linguri de zahar
  • 1 lingurita de praf de copt
  • 1/2 lingurita de bicarbonat de sodiu
  • 2 oua
  • esenta de vanilie
  • 150 ml lapte
  • 1 mar
Amestecati ingredientele uscate intr-un bol.Pastrati putin din zahar pentru oua.
In alt bol bateti cele doua oua cu zaharul ramas.
Adaugati esenta de vanilie si laptele.
Incorporati ingredientele uscate in cele ude.
Puneti ulei intr-o tigaie care nu lipeste si lasati-l sa se incinga.Intre timp taiati marul felii subtiri.
Puneti compozitie in tigaie cu un polonic mai mic sau jumatate de polonic normal.
In momentul in care incep sa se formeze bule de aer asezati 3-4 felii de mere peste clatita si intoarceti cu grija sa nu se deplaseze de la locul lor.
Procedati la fel si pentru restul compozitiei.

Noi le-am mancat cu dulceata de visine :)
Puteti inlocui merele cu alte fructe preferate de voi (pere, afine, banane, etc.).

Sper ca ati avut un weekend perfect ca al meu!

3 comentarii: