miercuri, 25 mai 2011

Datorie

Am promis ca voi pune pozele cu ce ne-am destrabalat de C-tin si EU :D .De fapt restul familiei, eu m-am multumit cu frigarui de pui cu ciuperci si ceapa si salata verde.Asta e...baba la frumusete rabda!!!

Si am rabdat nu gluma :))))

Cele mai bune costite ever (le-am incercat de paste)...procurate de la Kaufland.

Au mai fost si carnaciori proaspeti...doar ca s-au mancat atat de repede ca n-am reusit sa-i imortalizez :)))

Miroseau delicios...din pacate am gustat doar putina varza :(((....oooffffff
Iar la final....plansete :))))....mamica mea scumpa si draga nu s-a multumit sa faca the tort cu mere divin, s-a gandit sa mai faca unul cu crema de ciocolata...ca doar o Elena are :))))...care de altfel nu a mancat nici tort.
Insiropat exact cat trebuie si absolut delicos...vorbea lumea pe la masa :))))

Desi au fost 2, nu au avut viata lunga, avem cativa mancaciosi care recupereaza si pentru cei ca mine :D .Sper ca de ziua mea de nastere sa nu faca 4 torturi :)))

Acum ca v-ati clatit ochii cu mancarica delicioasa va invit sa vedeti minunile primaverii:
Caise...mmmm...abia le astept!!!

In maxim 3 saptamani ma pozitionez in cel mai bogat pom si nu mai cobor pana nu ma satur :))

Una din multe mandrii ale mamicii mele.



Pentru cine nu are o "la tara" sa se descurce cumva :))....e atat de relaxant sa stai la aer curat printre atat de multa verdeata!!!
Asa ca fuguta la iarba verde!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu