duminică, 22 mai 2011

Happy B-day to me si Taboule de quinoa

Weekend-ul acesta a fost perfect pentru petrecut timpul afara, prin parc, prin cafenele/restaurante, sau la tara ca in cazul meu.Impreuna cu fratiorul am plecat spre "mosie" .Am stat in livada, am facut gratar, am mancat din cele 2 torturi pe care mi le-a facut mamica mea .

Dovezile vi le arat dupa ce va povestesc de acest taboule minunat.O salata perfecta pentru o zi calduroasa de vara sa spunem...pentru ca a venit!!!
Aveti nevoie de urmatoarele (4 portii) :
  1. 100 g quinoa
  2. 3 legaturi de patrunjel
  3. 1 legatura de menta proaspata (eu am pus uscata)
  4. rosii cherry (10-11 rosioare mici)
  5. 3 cepe verzi
  6. zeama de la 2 lamai verzi
  7. 4 linguri de ulei de masline
  8. sare,piper
Reteta am gasit-o in una din cartile lui Michel Montignac.Pentru cine nu a auzit de el, este un francez care a descoperit ca de fapt dieta pe baza de calorii (adica numararea lor) este total eronata.Dieta lui bazandu-se pe Indicele Glicemic al alimentelor.Nu vreau sa va indoctrinez :D...fiecare crede in ceva.Daca totusi doriti sa aflati mai mult puteti cauta cartea lui sau intrati pe site-ul lui Montignac .

Buunnn...sa revenim la prepararea salatei.Clatiti din abundenta quinoa si puneti-o la fiert in de 2 ori mai multa apa.Lasati-o sa fiarba 3-4 minute cu capac, apoi opriti focul si mai lasati-o 10 minute cu capac sa se umfle.
Intre timp tocati patrunjelul si menta.Rosiile dati-le in clocot 20-30 secunde ca sa le puteti decoji si tocati-le.Tocati si ceapa verde, atat frunzele cat si cotorul verde.
Scurge-ti bobitele de quinoa si amestecati cu zeama de la lamaile verzi, sare, piper si uleiul de masline si lasati-le sa se patrunda aromele.

Dupa 5-10 minute amestecati toate ingredientele si mai potriviti de sare dupa gust.

Eu am gasit quinoa la un plafar minune, ma bucur ca l-am descoperit.Au tot ce vrei si ce nu vrei, de la cereale integrale, orez bun, condimente frantuzesti, cardamon pudra, tapioca si multe altele.Vi-l recomand din tot sufletul.Se afla pe Bd Ferdinand, pe langa intersectia Hasdeu , pe partea stanga cum mergeti catre gara de est, pe langa Mega Image.Sper ca nu v-am bagat in ceata (am vrut sa pun harta dar nu am reusit din cauza internetului).

Din pacate internetul este importiva mea :(((...voi incerca mai tarziu sa pun si celelalte poze.Pana atunci pofta buna la Taboule!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu