marți, 3 mai 2011

Biscuiti cu unt de arahide

Bananaind prin Mega Image fara sa caut ceva anume, am dat peste untul de arahide.Sincera sa fiu nu-mi amintesc daca am mai mancat sau nu.Aflandu-ma in aceasta incurcatura m-am hotarat sa-l cumpar, sa scap de povara :)))
Am gustat si m-am trezit brusc cu borcanul in brate pe la ore tarzii in noapte.Si asa am luat decizia inteleapta de a gati ceva sa scap de borcanul din frigider :D

M-am gandit sa fac biscuiti fragezi si aromati.De care s-au bucurat si colegii mei la cafea....am avut calificative bune!

Intr-un castron mare am varsat tot borcanul de 300 g de unt de arahide impreuna cu 200 g unt, 3/4 cana de zahar, jumatate de cana de miere si 2 oua.
Le-am mixat foarte bine pana cand amestecul a devenit spumos si zaharul s-a topit.
Am maruntit si o ciocolata.Eu am ales Heidi cu alune caramelizate.Apoi am pus peste 2 cani de faina cu 2 lingurite de praf de copt.Am bagat amestecul in frigider cam 2 ore.
Dupa cele 2 ore (care au fost una si jumatate :D ) am facut mingiute si le-am pus intr-o tava cu hartie de copt.Am turtit migiutele si le-am lasat aproximatix 20 minute in cuptor.Sa nu va lasati inselati de aspectul moale al biscuitilor,ei sunt facuti, ulterior se vor intari.Eu am i-ars pe primii 8  :D .Am repetat procedeul pana am terminat aluatul si cam asta e iesit :




3 comentarii:

  1. super bun...AM ZISS....mai vreeem:P:*(anonim Genny)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a zis Igor sa-ti transmit ca vrea si el biscuiti din astia....si el si maica-sa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci Genny...promit ca mai fac si pentru voi si pentru noua familie...Irina si Igor :D

    RăspundețiȘtergere