vineri, 13 mai 2011

Pachetele de primavara


Preferatele mele!Da...imi place si mancarea chinezeasca :D...mai mult decat ar trebui :)))) Si gasind foi de orez pentru pachetele, mi-am spus ca e un semn si ca trebuie sa incerc!

Am taiat fideluta :
  • 1 morcov mare
  • 1 ardei rosu
  • 1/2 dintr-o varza micuta
  • 6 ciuperci
  • 2 cepe verzi
 ....si le-am pus la calit cu foarte putin ulei de masline in wok.Nu este chiar reteta originala , lipsind cu desavarsire bambusul, mugurii de fasole,varza chinezeasca....

Le-am lasat sa se caleasca putin si am adaugat peste o mana de noodles fierti si 2-3 linguri de sos de soia.Nu este indicat sa puneti sos prea mult , amestecul nu trebuie sa fie zemos.L-am lasat putin la racit si am inceput asamblarea.

Foitele de orez(sunt cam 12-13 in pachet ) trebuie manuite cu atentie sa nu se rupa....eu pe prima am rupt-o :((    Fiecare foita se umezeste in apa calda , botezand-o de cateva ori cat sa se inmoaie , apoi punem cate o lingura din amestecul de legume si rulam cam ca la sarmale.Asa arata inainte de a le praji.


Le-am pus in baie de ulei incins si le-am rumenit bine.Pe viitor cred ca folosesc foi de aluat sau pun cate 2 foite de orez pentru ca foitele sunt extrem de subtiri si nu prea semanau cu cele de la resturant.
Am mancat pachetelele cu 3 sosuri : sweet chilli , sos de soia si sos de peste.Insa preferatul meu este sweet chilli.

Pofta buna!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu