joi, 5 mai 2011

Salata de cartofi

Am vazut reteta in revista Good Food.Este perfecta pentru aceasta perioada in care totul este inverzit in jurul nostru...exceptand aceasta perioada cu ploaie :( .
Pentru 2 portii pline de vitamine si sanatate avem nevoie de :
  • 100 g de mazare 
  • 125 g sunca
  • salata verde
  • 3 cepe verzi
  • 150 g cartofi 
  • 75 g iaurt cremos
  • 1 lingurita de mustar
  • marar, condimente
  • masline
Am pus cartofii la fiert, la fel si mazarea.Am tocat ceapa, sunca si salata verde.
Am amestecat iaurtul cu mustarul si mararul, am presarat sare si piper.
Intre timp cartofii s-au fiert,i-am decojit si i-am tocat.Am amestecat toate ingredientele si am adaugat sosul peste.Cam atat pentru o salata delicioasa.In functie de preferinte mai puteti modifica/adauga ce doriti ;)


Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu