duminică, 8 mai 2011

Tarta cu fructe de padure

La o scurta sesiune de cumparaturi am gasit si cumparat o cutie de fructe de padure congelate.Initial erau destinate unor viitoare briose delicioase.Pentru ca urma sa vina fratiorul meu sa ma ia sa mergem acasa, m-am gandit sa umplu timpul cu o tarta cu fructele cumparate, pe care am devorat-o acasa in formatie completa ;)

Am inceput cu aluatul : 330 g faina, 110 g zahar, 150 g unt (la temperatura camerei), 3 oua si 1 lingurita de praf de copt.Am mixat untul cu ouale si zaharul, apoi am adaugat faina cu praful de copt si am bagat aluatul la frigider.

A mai ramas sa pregatesc fructele.Le-am pus in tigaie cu 3 lingurite de amidon de porumb, 1 cana de zahar (in functie de preferinte), zeama de lamaie, coaja de lamaie si 2 batoane de scortisoara.Le-am lasat la foc mic pana cand au inceput sa faca bolboci ;) si s-a ingrosat sosul.

Am scos aluatul de la frigider,l-am intins si l-am pus in tava unsa,am pus sosul de fructe fara cele doua batoane de scortisoara si m-am apucat de grilaj :D .Nu e foarte complicat, dar puteam sa lucrez mai putin "murdar" :)))

Am pus tarta in cuptorul incins si am lasat-o 20 minute aproximativ.Aluatul este fraged si subtire,se coace repede.
Intre timp a ajuns brother pe care l-am pus la treaba :D...la pudrat mai exact...eu am fost fotograful ;).Eu spun ca mi-a iesit!

Gata pudrata si impachetata...am plecat la drum.Acasa ne astepta mama cu masa bineinteles.Eu am furnizat desertul...impreuna cu inghetata ;)


E mai usor decat credeti!La mine este prima tarta facuta vreodata, si a iesit foarte buna!Urmatoarele vor fi si mai bune si mai frumoase :D

2 comentarii: