duminică, 29 mai 2011

Pasta de masline

Foarte simplu de facut, in 5 minute este gata ;) .Eu am folosit 350 g masline negre fara samburi (ca altfel aveam treaba multa :)) ), le-am rasturnat in robot impreuna cu 2 catei de usturoi, putin ulei de masline, sare si piper.Si gata pasta, eu dupa cum ati vazut am folosit-o la oua umplute, dar poate fi mancata pur si simplu pe o bruscheta.
Astazi a fost o zi excelenta de umblat brambura.Asa ca asta am facut, dupa o plimbare prin magazine s-a instaurat foamea.Auzisem noi din doua surse de incredere ca s-a deschis un nou restaurant turcesc in centrul istoric in numele lui SARAY.Ne-am indreptata increzatoare catre el.Am fost conduse la o masa plina de firimituri si ni s-au trantit in fata 2 meniuri de bauturi si unul de mancare, desi noi eram 3 ;) .Ma rog...am trecut peste, am comandat si surprinzator mancarea a venit cam prea repede =)) .Farfuria cu de toate a fost buna, nu pot spune ca nu, insa supa crema de linte, adusa haotic in timp ce noi mancam aperitive, apoi luata si readusa ulterior, era mai mult ciorba :))) .Eu mi-am luat niste frigarui de pui, nimic special dar macar erau facute cum trebuie, fata de "Pida" fetelor care avea carnea cam cruda si un cascaval care lipsea cu desavarsire :( .La un moment dat am cerut si noi servetele pentru ca nu au existat de la bun inceput, a urmat intrebarea :"le-ati terminat?" :))...Dupa ce ca eram deja indispuse ne-am trezit si fara un scaun, luat de o "sefa" de pe acolo care nu s-a sinchisit sa intrebe daca mai asteptam pe cineva, daca poate lua scaunul ....a fost distractiv :)))) .A fost minunat, divin...nu mai mergem niciodata =))...sper ca nici voi ;) .


Pofta buna la pasta de masline!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu