vineri, 17 iunie 2011

Noi si dragi achizitii

Din zi in zi descopar cate ceva interesant pe aici prin cartier :))) .Si cand spun asta ma refer bineinteles la magazinase cu chestii dragute pentru bucataria mea mica si inghesuita :(. Noroc cu taticul meu caruia i s-a facut mila si mi-a confectionat un raftulet foarte dragut si utiiiillll.

Dar sa va prezint noua gama de produse :D....cel mai important este un cadou foarte drag si util primit de ziua mea...un cantar electroniiccc...pam pam :
Urmatoarele sunt luate de la acel magazinas descoperit pe care il vizitez de cate ori am ocazia...poate au mai adus ceva interesant ;))


Foarte foarte dragalase si destul de ieftine.Urmeaza o sticluta foarte funny pe care am gasit-o la mega...am numit-o "Sticluta mea de lapte" bineinteles :))
Nu-i asa ca e dragalasa???Mai e si trendy...cu cercelul asortat cu colierul :)))

Si nu in ultimul rand un suport pentru tort absolut minunat, primit de la Irina.Multumesc Irina!!!
Cam atat momentan.Trebuia sa share-uiesc cu voi aceste minunatii foarte dragi mie :D.
Sa aveti un weekend minunat!!!

2 comentarii: