marți, 28 iunie 2011

Paste integrale cu dovlecei si rosii cherry

Incerc sa mananc cat mai sanatos de obicei...nu-mi iese mereu :)) .Asa ca am cumparat paste integrale si sincera sa fiu imi plac foarte mult (nu le intrec pe cele proaspete, dar dintre pastele uscate le prefer pe acestea integrale).Si ca sa fiu in ton cu italienii le-am preparat mai uscatele, sa nu balteasca sosul.

Pentru ca nu erau programate am adunat si eu ce aveam prin frigider : dovlecel, rosii cherry si bacon.Rosiile le-am taiat in jumatate, dovlecelul fasii si baconul cubulete.Am pus la prajit baconul, cand s-a rumenit putin am adaugat rosiile si dovlecelul.Le-am lasat sa se intrepatrunda aromele si am pus putin vin alb, sare si piper proaspat.
Intre timp am fiert bine pastele si le-am rasturnat in tigaie.Am presarat vesnicul parmezan din belsug, plus inca o portie pe deasupra cand le-am servit.Va recomand sa incercati pastele integrale, sunt gustoase si sanatoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu