luni, 13 iunie 2011

Crochete invelite in bacon

Aceste crochete au facut senzatie la ziua mea....s-au epuizat imediat.Astazi Irina mi-a spus ca le-a facut si ea in weekend si i-au iesit foarte bune.

E destul de simpla procedura.Aluatul este dupa reteta de baza pentru paine a lui Jamie (aluat folosit si pentru pizza ) . Dupa ce aluatul a crescut am intins o foaie pe care am pus din belsug masline si parmezan.
Am rulat foaia si am strans-o cu mainile ca sa nu iasa ingredientele.Apoi am rupt bucati din aluat si am format cu mainile "betisoare" , groase cam cat degetul.Am infasurat fiecare bucata in bacon si le-am uns cu ou.Le bagat in cuptorul incins pentru 15-20 min pana s-au rumenit.

Sunt minunate calde pentru ca sunt crocante, insa si reci pot fi mancate fara probleme.Pofta buna!

2 comentarii:

  1. minori de 1 an, minori patrupezi de 3 luni, majori infometati, majori neinfometati dar pofticiosi....tuturor le plac !

    RăspundețiȘtergere