vineri, 24 iunie 2011

Quinoa cu broccoli si ciuperci

Quinoa este numele unei cereale arhaice, originare din America de Sud. Boabele mici, relativ rotunde, de culoare alb-cenuşiu-gălbui, sunt foarte hrănitoare şi foarte sănătoase, bogate în proteine şi, evident, lipsite de colesterol.

Pentru inceput am clatit foarte bine 80 g de quinoa si  si le-am pus la fiert cam 15 minute (dupa care ii puneti capac inca 10 min )cu apa in cantitate dubla fata de gramajul lor, cam ca la orez.Se poate fierbe si in supa, va fi mult mai delicios.

Separat am calit o ceapa pana s-a caramelizat si am adaugat 1 lingurita de zahar si una de otet balsamic si le-am mai lasat 1 minut sa se intrepatrunda aromele.La final se adauga quinoa fiarta si se ia de pe foc.

Apoi am calit 80 g de ciuperci, am adaugat 1 catel de usturoi tocat marunt si 5-6 flori de broccoli fiert.La final inca o lingurita de otet balsamic si amestecul de quinoa.Si gata masa...va asigur ca are un gust deosebit si este foarte hranitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu