vineri, 3 iunie 2011

Mini musaca

Cand ma gandesc la musaca imi aduc aminte de cea de la gradinita care avea o crusta absolut minunata...dovada ca ma bantuie si acum :))) .Musacaua mea e putin mai diferita, cu dovlecei si ciuperci in plus si oua in minus ;)

Ceea ce se vede in fotografia de sus poate fi o garnitura minunata, dar in cazul acesta sunt componentele cinei mele.Dovleceii i-am fript putin in tigaie fara ulei, cartofii fierti i-am sfaramat putin cu furculita (e o bucurie cand nimeresti o bucata mai mare de cartof ) , iar ciupercutele le-am taiat cat sa incape in mini formele mele.

Dupa ce am fript dovleceii am calit o ceapa mica impreuna cu 150 g de carne tocata.Apoi a urmat asamblarea.
Au stat la cuptor cateva minute, nu foarte mult pentru ca majoritatea ingredientelor au fost gatite anterior...10-15 minute cat sa se intrepatrunda aromele.Si gata cina,delicioasa si plina de amintiri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu