miercuri, 15 iunie 2011

Sponge cake

Foarte delicios si racoros!Perfect pentru o vara torida.Eu l-am facut cu capsuni, dar se pot inlocui cu orice altceva va place....banane, kiwi...etc.Eu l-am asamblat intr-o forma de 26 cm cu peretii detasabili.
Ingrediente:
  1. 750 g mascarpone
  2. 600 g iaurt grecesc (puteti folosi orice iaurt cremos fara zer)
  3. piscoturi
  4. 80 g zahar pudra (vanilat ar fi ideal)
  5. esenta de rom+vanilie pentru a stropi piscoturile
  6. 1 kg de capsuni
Asamblarea este destul de simpla.Toata procedura nu dureaza mai mult de 45 minute.Pentru inceput am asezat un strat de piscoturi pe care le-am uns cu esente.Apoi un strat de capsuni, apoi crema, iarasi piscoturi, capsuni si un ultim strat de crema.

Pentru crema am amestecat iaurtul grecesc cu mascarpone si zaharul pudra vanilat si le-am mixat 6-7 minute.

La final partea artistica....cioplitul in capsuni :))) .Si tortul este gata!L-am acoperit si l-am bagat in frigider pentru 24 ore sa se intareasca si sa se intrepatrunda aromele.Dupa cele 24 ore este absolut delicios, iar piscoturile sunt moi si aromate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu