vineri, 10 iunie 2011

Bunatati pentru prieteni

Cum altfel ma puteam sarbatori decat inconjurata de prieteni si cu bunatati home made by me?!?A fost o dupa-amiaza minunata!Am primit flori si cadouri frumoase si am petrecut cateva ore cu zambetul pe buze pentru ca i-am avut pe toti alaturi de mine!

Dar sa trecem la lucruri mai serioase si sa va prezint meniul.Cam asa a aratat masa la inceput:

Dragalasele frigarui cu rosii cherry si mozzarella.


Hummus delicios (reteta urmeaza zilele urmatoare).


Bruschete cu pasta de masline ,salata de vinete si rosii:


Un fel de crochete cu masline,parmezan si infasurate in bacon - urmeaza reteta- au fost geniale, s-a epuizat imediat stocul :D


Dupa festinul de mai sus au urmat 3 pizza delicioase.Nu au apucat sa se raceasca!


Iar la final creme de la creme : un minunat tort absolut delicios si racoritor!!!Cred ca am cioplit vreo ora in capsuni ca sa scriu pe tort :))



Cam asta a fost, mii de multumiri Irinei ca m-a gazduit!Altfel am fi stat ca sardelele la mine in garsoniera :)))

2 comentarii:

  1. cu placere draga gospodina, si-alta data s-o facem si mai lata....la pizza ma refer !..acum ca a vazut si toata lumea ca pun pe masa covoare dintr-un motiv de 4 kile, fara nas si pisacios pe nume Igor, nu mai am nimic de ascuns !

    RăspundețiȘtergere