miercuri, 18 aprilie 2012

Friptura de miel la cuptor

A fost prima data cand am gatit miel.Si nu!Nu va inseala vederea!Am pus in tava si coaste de porc, nu m-am putut abtine.
Tot procesul este foarte simplu.Se face o pasta cu condimente si unt, se unge carnea si la cuptor cu ea.

Dar sa trecem la reteta propriu-zisa :
Ingrediente:

  • 1 kg de miel
  • 4 coaste de porc - aceasta este o adaugire la reteta
  • 4 catei de usturoi, tocati marunt
  • 2 lingurite de coriandru
  • 2 lingurite de chimen
  • 2 lingurite de chilli pudra
  • 1 lingurita de paprika
  • 1/2 lingurita de turmeric
  • sare
  • piper
  • 80 g unt
Am amestecat condimentele intr-un mojar si le-am maruntit.Am adaugat untul si am omogenizat.Apoi am bagat amestecul pentru cateva secunte in cuptorul cu microunde.Am adaugat usturoiul tocat marunt si am frecat carnea cu acest amestec.

Am lasat carnea in frigider 2 ore inainte sa o bag la cuptor.Incingeti cuptorul si bagati friptura pentru 30-40 de minute.Din cand in cand scoateti din cuptor si ungeti carnea cu sosul din tava.

Va spun sincer ca a fost extrem de aromata, dar nu exagerat si foarte frageda.Declar oficial untul-cel mai bun prieten la casa omului :))

Am servit friptura impreuna cu un piure de cartofi cu ceapa prajita si parmezan.Cui nu-i place ceapa prajita???Ar trebui sa incercati sa adaugati ceapa prajita in piureul de cartofi, ii da o aroma geniala.
Si pentru ca a fost delicios (cu toata modestia :D ) nu am avut timp sa mai fac si alte fotografii :))

Va las cu aceasta reteta delicioasa si revin cu cea pentru cheesecake.




2 comentarii: