duminică, 30 octombrie 2011

Burger de curcan

Pentru ca e weekend si pentru ca m-am spetit cu mutatul in ultimele 3 zile merit ceva delicios si putin...mai mult "interzis" .Aveam de la scumpa mea mamica un pachet de carne de curcan tocata, mi s-a aprins beculetul si am avut o revelatie :))))....burgeeeeeeerrrr.
Am amestecat carnea de curcan cu patrunjel proaspat, putina ceapa tocata, un catel mic de usturoi, sare, piper, fulgi de chilli, marar, cimbru si un ou.Am omogenizat si am format doi burgeri pe care i-am rumenit pe gril.
Dupa ce s-au facut, i-am pus pe chifla si am pus deasupra 2 felii de cascaval ceddar.I-am bagat 5 minute in cuptor sa se topeasca cascavalul, apoi am pus peste ceapa rumenita tot pe gril, castraveti murati, cateva frunze de rucola si capacul chiflei uns cu maioneza.
Si acum fuguta in pat la film.Un mod perfect de a incheia un weekend obositor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu