duminică, 23 octombrie 2011

Cartofi copti cu condimente indiene

Se pare ca in ultimul timp i'm in the mood for indian.Dupa curry-ul de curcan va prezinti cartofi copti...pam pam.
Eu nu prea mananc cartofi (nu ca nu mi-ar placea-as manca tot timpul ) din motive subiective :D
Asa ca daca am hotarat sa "ma porcesc" am zis sa fie ceva bun si nu foarte complicat tinand cont de faptul ca mi-am petrecut toata ziua lenevind in pat.Doua trei search-uri mai tarziu am gasit o reteta cu condimente indiene care spune asa:
  • cartofi (rosii am avut eu)-5 mititei
  • 1/2 lingurita de turmeric
  • 1/2 lingurita de garam masala -sau mai mult daca vreti mai picant
  • 1/2 lingurita de seminte de chimen
  • piper/sare
  • 1/2 lingurita de ghimbir proaspat ras
  • 2 catei de usturoi ras
  • fulgi de chili -tot dupa preferinte
  • 3 linguri de ulei
  • cateva frunzulite de menta
Am spalat bine cu buretele abraziv cartofii si i-am taiat in sferturi.
Am pus uleiul la incins si am presarat semintele de chimen si restul condimentelor.Le-am lasat sa sfaraie in tigaie mai putin de un minut, pana s-au amestecat bine si am pus uleiul aromat peste cartofi.

 Au stat in cuptor cam 20-30 minute si i-am mai zgaltait din cand in cand sa se rumeneasca pe toate partile.

Au fost absolut geniali....nici nu stiu cand i-am infulecat :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu