marți, 25 octombrie 2011

Paste cu ricotta, rosii cherry, smochine si rucola

Nu stiu cat de bine va suna titlul, dar pe mine una m-a facut foarte curioasa.Cumparasem o punga de paste integrale cu busuioc si trebuia sa le incerc.Am vrut ceva mai special...mai sofisticat.Nu am mai folosit in mancare smochine, dar pentru toate exista un inceput....pe care va spun sincer nu-l regret...mmm...yummy.

Pentru 2 persoane avem urmatoarele:
  • 10-12 rosii cherry
  • 5-6 smochine proaspete
  • 200 g de paste - de orice fel preferati
  • 150 g de branza ricotta
  • 2 maini de rucola
  • 1 lingura de otet balsamic
  • ulei de masline
  • sare/piper
  • parmezan

Am pus rosiile in cuptorul incins cu ulei de masline si sare din belsug.Dupa 20 min am curatat smochinele de coaja, le-am taiat in jumatate si le-a pus si pe ele cu rosiile inca 15 min.
Separat am pus apa la fiert cu sarea pentru paste.Le-am pus la fiert 7-8 min pana s-au inmuiat.Dupa ce pastele s-au fiert le-am amestecat cu rucola, rosiile si smochinele coapte, ricotta, otetul balsamic, sarea si piperul.
Am amestecat bine si am presarat parmezan din belsug.O sa fiti surprinsi de gustul dat de rosiile si smochinele coapte!Plus ca e gata cat ai spune paste :D
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu