marți, 18 octombrie 2011

O surpriza si oua cu legume la cuptor

Dupa ce am postat Pavlova cu fructe de padure, am avut o mica supriza. Se pare ca prajitura mea a trezit niste ideei creative, pentru ca a doua zi am primit un cadou de la cineva drag: un TORT DIN FLORI.
Tocmai potrivit pentru mine care sunt pasionata de gatit !!

L-am pus la loc de cinste in casuta mea, si il ud zilnic ca sa ma bucur de el cat mai mult. Se pare ca ma place si el ca deja il am de o saptamana si arata ca in prima zi !!Nu as putea spune acelasi lucru si despre Pavlova mea, care a fost devorata in cateva ore de catre prietenii mei ;))

Acum insa de cate ori am nevoie de un cadou mai deosebit pentru prietenele mele, nu mai stau pe ganduri si nu mai pierd vremea cutreierand magazinele in lung si in lat. Accesez www.E-aranjamente.ro <http://www.e-aranjamente.ro/>  – aranjamente florale Bucuresti, caut ceva dragutz si inedit, gen: o gargarita sau un fluturas din flori, un pantof din flori -  foarte foarte simpatic, si comand flori online cu livrare la domiciliu sau la birou; sau daca am eu vreo idee nastrusnica sun la www.e-Eranjamente.ro <http://www.e-eranjamente.ro/>  – aranjamente florale Bucuresti , le prezint cererea mea in materie de flori, si cu siguranta ei imi vor crea un aranjament floral de vis.

FACEBOOK: http://www.facebook.com/pages/E-aranjamentero/202772359737079
<http://www.facebook.com/pages/E-aranjamentero/202772359737079


Dar sa trecem la lucruri mai delicioase...dupa cateva zile de absenta...motivate :probleme tehnice cu internetul+plimbare la Predeal la Susai...unde am avut parte si de prima zapaaadaaaa....

....Am apucat sa-mi prepar un mic dejun delicios.Un fel de huevos rancheros.
Mai intai am calit o jumatate de ceapa si o jumatate de ardei capia.Le-am amestecat cu sare, piper, busuioc, cimbru si marar.
Intr-un vas de ceramica rezistent la cuptor am pus o "patura" de lugume, am spart 2 oua, am pus sos de rosii homemade by mami :D si restul de legume.La final am ras branza pe deasupra.

Le-am bagat la cuptor 10 minute si am savurat un mic dejun consistent si delicios impreuna cu un pahar de suc de rosii.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu