miercuri, 19 octombrie 2011

Curry de curcan cu chimen si orez

Pot sa va asigur ca a fost la fel de delicios pe cat arata!Si s-a nascut din ce aveam prin casa, fara prea multa organizare.Sa incepem cu curcanul cu chimen:

  • 1 lingurita de ghimbir ras
  • 1 lingurita de usturoi ras
  • 1 lingurita de seminte de chimen
  • 1/2 lingurita de turmeric
  • 1/2 ceapa tocata
  • 2 linguri de ulei (una simpla, una picanta)
  • 1 lingurita de coriandru pisat (sau pudra)
  • 1 lingurita de chimen pisat (sau pudra)
  • supa de pui
  • carne de curcan (sau pui) bucatele cat pentru 2 persoane
  • sare / piper
Am pus uleiul la incins si am pus ceapa la rumenit impreuna cu semintele de chimen.Dupa ce s-a rumenit am adaugat ghimbirul si usturoiul si am amestecat 30 secunde.Se adauga peste pudra de coriandru, chimen si turmeric.
 Am pus si bucatelele de curcan si le-am lasat sa se albeasca pe ambele parti, dupa care am pus sare, piper si supa de pui cat sa acopere bucatelele de carne.Le-am lasat pana sosul a scazut si a devenit consistent.

In timp ce carnea fierbea m-am ocupat si de orezul cu curry foarte simplu.Am spalat orezul, am calit o ceapa si am adaugat orezul.L-am lasat 1 minut cu ceapa amestecand continuu.Apoi am presarat 1 lingurita doua de praf de curry si apa in cantitate dubla fata de orez.L-am acoperit si l-am lasat sa fiarba 20 minute.

Asa ca astazi am avut un pranz delicios.Cam asa functioneaza la mine gatitul in cursul saptamanii...gatesc seara si mananc a doua zi la pranz ...:)))...nu e usor :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu