miercuri, 12 octombrie 2011

Ciocanele sticky&spicy

Yummy yummyy...ciocanelele acestea au fost geniale....o combinatie de dulce si putin picant perfecta (poate unii dintre voi prefera si mai picant, eu sunt mai cumintica :D ).E o masa asa pe fuga....le pregatiti foarte repede, le bagati in cuptor si uitati de ele vrem 30-40 minute.

Pentru 4 ciocanele am pus urmatoarele:
  1. 1 lingurita de paprika
  2. 1 lingurita de coriandru sfaramat in mojar
  3. 1 lingurita de pudra chilli
  4. 1 / 2 lingurita de ghimbir proaspat ras
  5. 1 / 2 lingurita de usturoi pisat
  6. 1 si 1 / 2 lingurita de miere
  7. 1 lingurita de zeama de lamaie
  8. 1 lingurita de sos de soia
  9. 2 lingurite de sweet chilli (as fi pus si mai mult :D )
  10. sare / piper proaspat
  11. 4-5 ciupercute
Am varsat toate condimentele in tigaie si le-am adus la punctul de fierbere pana s-au omogenizat, am aruncat si ciocanelele si le-am mai lasat 1-2 minute sa se inchege sosul.Le-am trasnferat intr-un vas rezistent la cuptor impreuna cu ciupercutele si la cuptor cu ele.

Dupa 30 minute le-am oprit focul si  si "Poftiti la masa!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu