joi, 13 octombrie 2011

Pavlova cu fructe de padure

Aceasta pavlova s-a nascut dupa un esec si multi nervi.Cu o seara inainte m-am apucat frumos sa fac macarons...toate bune si frumoase, am respectat absolut toate sfaturile si indicatiile pentru un rezultat favorabil....si nada :((....concluzia la care am ajuns este ca pot sa iau frumos aragazul in carca si sa-l arunc pe geam :))) .Dar despre macarons va voi povesti mai in detaliu intr-un episod urmator (chiar daca a fost un semi-esec).Pentru ca eram pregatita sa fac 2 randuri de macarons si din prima n-au iesit, nu am vrut sa-mi fac si randul doi de nervi si am renuntat (pentru moment :D ).Asa ca mi-au ramas vreo 5 albusuri = PAVLOVA...pam pam...

Le-am luat frumos la batut si treptat am pus 300 g zahar pana au devenit lucioase.La final am adaugat si 2 lingurite de otet de mere si 2 lingurite de amidon de porumb, plus niste esenta de vanilie (sau ce vreti voi).Trebuie sa arate cam asa:
Am format 4 mini-pavlova in 2 tavi....probabil aveam o banuiala ca ceva nu va iesi bine :))....2 din ele s-au ars :D...dar au ramas 2 eroine.
Intre timp m-am ocupat de crema : 400 g de crema de branza cu 100 g unt moale si zahar pudra dupa gust -aprox 50 g (e suficient de dulce pavlova).Dupa ce am omogenizat crema am adaugat fructe de padure pasate (3-4 linguri).

Pavlova mea trebuia sa stea 1 ora in cuptor....a stat doar 30 min...mai mult de atat reprezenta un pericol :))
Am asamblat-o frumos si am asteptat vizitatorii sa o manance :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu