sâmbătă, 22 octombrie 2011

Macarons cu ciocolata si crema de branza

Am incercat sa ma fofilez si sa nu mai postez semi-esecul cu macarons, dar le-a venit randul.De gustoase au fost gustoase, dar infatisarea lor lasa mult de dorit....si credeti-ma ca am respectat toate regulile si sfaturile pentru macarons.
*Albusurile trebuie sa stea la frigider cel putin 24 ore
*Tot albusurile trebuie scoase din frigider cu 2-3 ore inainte de a le prepara
*Respectati reteta pe care o gasiti, eu am un cantar electronic foarte bun si folositor
*Cerneti zaharul pudra si faina de migdale inainte
*Dupa ce formati bilutele de amestec lasati-le cel putin o ora afara pana devin lucioase si se formeaza o crusta

Cam acestea sunt sfaturile/regulile cele mai importante pentru macarons.Cu mana pe inima va spun ca am facut totul ca la carte :(((....dar am gasit si un vinovat...cred ca este in persoana aragazului meu pe gaz :((....ideal ar fi sa aveti unul electric...totul va iesi perfect si exact in timpul indicat.

Ingrediente pentru 24 macarons :
  • 100 g de albus
  • 25 g zahar
  • 1/2 lingurita de zeama de lamaie
  • 225 g zahar pudra
  • 125 g de faina de migdale - am gasit la Kaufland
  • 15 g de cacao
Am inceput prin a baga la frigider cu 2 zile inainte albusurile.Le-am scos afara cu 2 ore inainte. Incepeti sa bateti albusurile cu zeama de lamaie.Treptat adaugati zaharul si bateti pana albusurile devin lucioase si telul sta in picioare in albusuri.
Separat amestecati toate ingredientele uscate :faina de migdale, zaharul pudra si cacaoa.Adaugat albusurile peste ingredientele uscate si amestecati usor cu o spatula.Formati bilute in tava si lasati-le 1 ora pana le bagati in cuptor.
Dupa o ora lasati-le in cuptor la temperatura medie pentru 20 minute.Sper ca aveti mai mult succes decat mine.

Intre timp m-am ocupat de crema de branza cu fructe de padure pe care am folosit-o si la pavlova .
 Am scos macaronsurile din cuptor,le-am lasat sa se raceasca si le-am impreunat cu crema de branza.

Initial erau tarisoare si gumoase, dar dupa o ora doua de stat cu crema de branza s-au inmuiat si au devenit delicioase dar tot uratele au ramas :(

Un comentariu:

  1. arata f.f.f nasol...nu as manca asa ceva ..in veci si pururi
    lasa-te de bucatarie...nici cand eram tanara nu faceam asemenea catastrofe
    incearca sa cosi...poate iti iese

    RăspundețiȘtergere