luni, 3 octombrie 2011

Supa crema de zucchini si busuioc


Aveam vreo 2 dovlecei verzi prin frigider si ii tot amanam.Ba ca-i fac tarta, ba rulouri cu branza (urmeaza cand imi vin si mie gazele sa pot gati :))) ) , sambata le-a venit randul sa fie tranformati intr-o supa cremoasa cu busuioc verde.

Ingrediente pentru 2-3 portii :
  • 1 ceapa
  • 700 g dovlecei tocati
  • 2-3 linguri ulei de masline
  • 100 ml vin alb
  • o mana de busuioc verde
  • sare/piper

Am calit ceapa in ulei pana a inceput sa se rumeneasca si am adaugat vinul.Au bolborosit pana s-a evaporat din vin si am pus dovleceii tocati, sarea si piperul.Dupa 5-6 minute am pus si 1 pahar cu apa (supa ar fi ideal) si le-am lasat sa fiarba 20 minute.Am oprit focul si am pasat dovleceii cu busuiocul.E recomandat sa folositi zucchini, sunt mai deliciosi decat dovleceii normali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu