vineri, 30 septembrie 2011

Conopida "indiana"

Putine persoane accepta conopida :D ,dar va supun provocarii de a o gati in acest mod si exista mari sanse sa va schimbati parerea.Eu am fost surprinsa de cat de buna a putut sa fie si ma declar un fan al acestui mod de a o prepara.Putin picanta in combinatie cu dulceata ei si aroma condimentelor....un amalgam absolut delicios.
Asa arata chiar inainte de a o baga in cuptorul incins.Am spalat-o si am rupt-o in bucatele mici.Se recomanda sa o uscati putin sau sa indepartati excesul de apa cu un prosop de bucatarie.Peste ea am pus urmatoarele:
  • 2 catei de usturoi tocati marunt
  • 1 lingurita de tandoori masala (este picanta)
  • 1 lingurita de turmeric
  • cimbru
  • mix de piper proaspat
  • sare
  • 2 linguri de ulei de masline
Sper ca n-am uitat vreun condiment, dar se mai poate adauga ce va pofteste inima si papilele gustative. Se amesteca temeinic si se aseaza intr-un singur strat intr-o tava unsa si sta la cuptor pana se rumeneste conopida.E recomandat ca dupa cateva minute sa o verificati si sa o amestecati putin sa se faca uniform.
Eu sincer declar pe propria raspundere ca acesta este modul in care voi prepara conopida din acest moment!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu