joi, 8 septembrie 2011

Cheesecake

Pur si simplu delicios!Si cremos!Si suficient de dulce!Cam acestea au fost laudele la adresa prajituricii.

Pentru crusta am cumparat urmatoarele :100-120 g bircuiti digestivi (daca preferati baza mai groasa dublati cantitatile) , 50 g zahar brun , 60 g unt / margarina topit.Se faramiteaza biscutii fin si se amesteca cu zaharul si untul topit.Amestecul se preseaza pe fundul formei.Eu am preparat intr-o forma cu diametrul de 23-24 cm.

Dupa ce am format baza ne ocupam de crema de branza : 500 g crema de branza fina (philadephia) , 150 g zahar , esenta de vanilie si 2 oua.Am mixat branza cu zaharul , am aromat cu vanilie si am aruncat cate un ou pe rand.
Am pus crema in forma si am bagat prajiturica in cuptor la foc mic pana s-a rumenit putin pe deasupra.Am ornat-o cu bucatelele de ciocolata pe care am uitat sa le pun peste baza de biscuiti :D...recunosc....dar a fost mai bine asa ;)

Dupa ce prajitura s-a racit putin am turnat peste 200 ml de frisca batuta cu vanilie si am mai bagat-o in cuptor 5 minute.

Pentru toppingul de fructe am folosit capsuni congelate de mine.Le-am tocat cubulete si le-am pus in tigaie cu zahar brun (dupa ochi) , 2 batoane de scortisoara si 1 lingurita de amidon cand si-au lasat zeama, ca sa se ingroase putin.

Am lasat cheesecake-ul la frigider toata noaptea si dimineata l-am servit la birou la micul-dejun :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu