joi, 22 septembrie 2011

Inele de ceapa si creveti crocanti

Mi s-a facut pofta de inele de ceapa asa ca m-am mobilizat.Le-am vrut mai sanatoase si asa am ales sa le coc (in cuptor) in locul prajirii lor.Li s-au alaturat si cativa creveti.

Pentru inceput am amestecat intr-un bol faina, sare, paprika si piper pentru a pudra ceapa si crevetii.
In alt bol am amestecat 1 ou, 100 ml iaurt si faina ca aluatul sa fie putin  mai gros decat pentru clatite.
In al treilea bol s-a aflat surpriza....fulgi de porumb sfaramati.Am taiat ceapa rondele si le-am trecut prin cele trei boluri incepand cu faina condimentata.La fel am procedat si cu crevetii.
Am uns tava cu putin ulei si am pus o hartie de copt.Le-am asezat in tava si le-am bagat in cuptorul incins 10 minute pana s-au rumenit frumos.
Intre timp am preparat si un sos din : 3 catei de usturoi pisati, crema de branza (philadephia), iaurt, sare, piper si patrunjel verde.
Au avut o textura crocanta si am mancat tot imediat...recunosc :D.Am avut constiinta impacata ca s-au copt in cuptor si nu au fost pline de ulei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu