luni, 26 septembrie 2011

Linte verde cu creveti si ierburi de provence

Tind sa cred ca aceasta fotografie este suficient de graitoare.O combinatie delicioasa cu iz provensal, linte verde si creveti cu ierburi de provence.O masa bogata in proteine si satioasa.

Am pus la fiert 100 g de linte in apa cu sare.Ingredientele sunt pentru o singura portie, asa ca daca doriti sa gatiti pentru mai multe persoane multiplicati cantitatile.

Separat am incins 2 linguri de ulei de masline (pentru o aroma mai fina puteti folosi unt) si am asezat crevetii "imbracati" in ierburi de provence si pentru o aroma mai hot cativa fulgi de ardei iute.I-am lasat 2-3 minute pe o parte si i-am intors sa se rumeneasca si pe partea cealalta, apoi i-am scos pe o farfurie.Pentru ca as manca multi multi creveti, nu am respectat masurile si am pus dupa pofta inimii.
In uleiul ramas in tigaie am varsat 30 ml de vin alb sec.L-am lasat sa sfaraie si sa se evapore si am adaugat 1 catel de usturoi tocat marunt.Dupa ce usturoiul s-a rumenit am pus in tigaie 4 rosii cherry tocate, sare si piper.
Intre timp lintea s-a fiert, o scurgem si impreuna cu crevetii zboara in tigaie sa se intrepatrunda aromele.Stingem focul si presaram patrunjel verde.
Asa se naste o cina savuroasa.Dar pentru ca noua femeile ne place sa ne torturam :))....din diverse motive, cina mea mi-a trecut pe langa nas si s-a transformat in pranzul de maine :)))
 Cui nu are panici cu mancatul seara ii urez pofta buna la cina!Eu mi-am impachetat pranzul si nu mi-a mai ramas decat sa astept si sa mananc o para de exemplu :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu