luni, 19 septembrie 2011

Lisabona si imprejurimi

Dupa mult timp asteptand vacanta a venit si a si trecut repede.Insa au fost 4 zile minuntate intr-un oras cu privelisti minunate si prajiturele delicioase.Celebrele pasteis de nata ,prajiturele cu un aluat crocant umplut cu o crema de oua delicioasa.Am mancat peste tot in oras in cele 4 zile, dar cele mai bune au fost la celebra patiserie din cartierul Belem unde au fost facute prima data.

Absolut delicioaaaasee....as fi mancat in continuu :D .Dupa cum se observa am stat si la coada pentru aceste minunatii.Tot acolo aveau fel de fel de cornuri, pateuri cu carne...numai bunatati :D


Tot in Belem am gasit si un restarant "impinge tava" cu mancare delicioasaa... Vela Latina se numeste...chiar citisem in carticica pe care am cumparat-o despre el....eu mi-am ales peste monk cu creveti intr-un sos delicios.
Noi am luat la rand cartierele, ne-am plimbat prin Baixa-Chiado unde se afla Rua Augusta (pietonala) cu magazine si restaurante, iar in capatul strazii se afla raul Tejo.Tot pe aici am gasit in prima seara un restaurant unde avea loc un concert FADO si unde am si mancat cu mai putin de 30 euro (bani in care a fost inclus si pretul concertului).
Pentru pofticiosii de carne :D

Eu am ales polvo frito a berlangas = caracatita prajita cu creveti intr-un sos de vin genial.

In plimbarile noastre in cartierul Belem ne-am urcat in turnul observatorilor... unde ne-am delectat cu privelistea superba.
In a treia zi am plecat cu trenul spre Sintra - un orasel de munte mic si dragalas unde am urcat foooarrteee muult catre o cetate pe varf de munte, care de jos parea a fi aproape :)))

Dupa Sintra ne-am dus cu autobuzul aproximativ 30 min catre Cascais.Ne-am aprovizionat dintr-un supermarket cu ceva de baut, 4 buc pasteis de nata si ne-am pozitionat pe plaja pe 2 covorase dragalase achizitionate din Sintra.
A fost o atmosfera super...nisipul este extrem de fin...oceanul in schimb sloi :D

In ultima zi am fost la zooo....unde ne-am simtit ca niste copilasi.Cred ca am stat 20 minute fascinate de o maimutica dragalasa si am fi dat orice sa ne aleaga pe noi in schimbul copilasilor la delfinariu sa atingem definii :))) . Merita sa mergeti, este foarte mare si are animalute multe.

De mancat am mai mancat si paella cu fructe de mare bineinteles.A fost buna, dar nu avea nici o legatura cu cea din Barcelona.

Sigur am mai omis cate ceva...insa cel mai important lucru este "Lisboa card"....un card pe care l-am gasit pe internet si l-am achizitionat direct de acolo.Se poate lua din aeroport sau din piata Restauradores (la metroul cu acelasi nume).Acest card costa 32 euro pentru 3 zile si cuprinde extrem de multe reduceri la muzee, zoo si alte obiective turistice; trasnportul este gratuit : metrou,tramvai,autobuz si trenuri in oras ,dar si in afara ce are legatura cu Lisabona.Am facut o afacere foarte buna cu acest card si vi-l recomand.

Cam atat despre Lisabona, un oras care merita vizitat macar o data in viata.Inarmati-va cu un tonus bun pentru ca veti merge muult...noi am facut febra musculara :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu