vineri, 9 septembrie 2011

Paste integrale cu zucchini si inceputul vacantei

Pastele mele preferate, integrale, achizitionate de la un plafar unde au produse Michel Montignac.Mai noi am vazut ca au adus si la Mega Image la Vitan...pentru doritori.

Cat despre a doua parte din titlu ma mai despart cateva ore de minunata Lisabonaaaaa.....pasteis de nata vin sa va mananc :)))

Buuunn....sa mai facem un ultim mic efort pana decolam :D.....Am pus la fiert pastele in apa clocotita cu sare.Am taiat zicchini fasii subtiri si i-am calit in ulei de masline cu aroma de busuioc si un catel de usturoi.Acest fel de a prepara pastele se aseamana cu cel al italienilor care gatesc in casa....ei gatesc pastele in casa cu foarte putin sos spre deloc, putin diferit fata de ce gasim in restaurante.

Cand zucchini s-au rumenit amadaugat pastele peste si am amestecat putin sa se amestece aromele.Am presarat parmezan din belsug si am infulecat fara sa mai respir :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu