vineri, 16 decembrie 2011

Piept de curcan cu broccoli

Mi-e foarte dor de mancare chinezeasca.A trecut mult timp de cand nu am mai mancat, asa ca am incercat sa reproduc eu acasa.Tot intr-o seara cand nu aveam nimic special prin frigider.Asa ca am decongelat un piept de curcan.

Am taiat carnea de curcan fasii mici si am lasat-o la marinat o ora in : sos de soia, sos worcestershire, sos sweet chilli, o lingurita de amidon de porumb, amestec 5 spices, sare si piper proaspat.

Intre timp am fiert broccoli la aparatul de gatit cu aburi care sta singur cu praf pe el din simplul motiv ca ne intalnim destul de rar din pacate.Avantajul gatitului la aburi este ca broccoli isi pastreaza culoarea si proprietatile bineinteles.Nu o spun din experienta dar cred ca este ideal pentru prepararea mancarurilor pentru bebelusi.

In momentul in care carnea de curcan e gata pentru preparare am tocat marunt un catel de usturoi, o bucata de ghimbir proaspat si le-am calit in putin ulei incins.Dupa 2-3 minute am adaugat carnea de curcan si am lasat-o sa se patrunda bine.Spre final am aruncat si broccoli deja fiert si am mai amestecat un minut.

Nu va imaginati ca va avea gustul preparatelor din restaurantele cu specific chinezesc unde din cate am auzit eu se folosesc cantitati industriale de monoglutamat.Cu toate acestea nimic nu ma impiedica sa mananc pana plesnesc de fiecare data cand ma duc intr-un restaurant :))
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu