miercuri, 14 decembrie 2011

Pui la cuptor cu dovlecei, ciuperci si lamaie

Cand esti in pana de idei, puiul e baza.Faci un amestec de condimente in functie de preferinte si le bagi la cuptor cu ce mai ai prin frigider.
  Asa am facut si eu intr-o seara ca eram lihnita si stiam ca nu am nimic de mancare.Asa ca am luat de pe drum ciocanele de pui.Le-am pus intr-un castron si am pus peste 5-6 ciocanele urmatoarele :
  • 2 catei de usturoi tocati marunt
  • sare
  • piper proaspat
  • 1 lingurita de garam masala
  • 1 lingurita de tandoori masala
  • rozmarin
  • cimbru
  • 2-3 linguri de ulei de masline
Le-am amestecat impreuna cu 9-10 ciuperci, rondele de zucchini si 4-5 felii de lamaie.Le-am bagat in cuptorul incins pana s-au copt si le-am mancat simple, fara garnitura sau vreun sos.Sunt atat de aromate incat nu este nevoie de niciun sos.

Pofta buna!




4 comentarii:

  1. Super!:) Ai dreptate, puiul e baza cand esti in pana de idei ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa...sunt atatea posibilitati si desi pare banal la prima vedere se pot face combinatii delicioase :)

    RăspundețiȘtergere
  3. super retete!!!ma bucur sa vad cata pasiune si dragoste depui la fiecare reteta.un strop de dragoste este ingredientul special al unei gospodine.astept sa vad retete bune si delicioase specifice de sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult!Intr-adevar gatesc cu pasiune :*
    Am deja un plan pentru un tort delicios pentru Craciun, saptamana aceasta ma mai gandesc ce as mai putea sa fac ;) pe langa ce face mami :)

    RăspundețiȘtergere