luni, 12 decembrie 2011

Mos Craciun aduce CADOURI DULCI

Se apropie cea mai frumoasa perioada din an, cel putin din punctul meu de vedere.Perioada in care incercam sa oferim cu dragoste cele mai ingenioase cadouri celor dragi.Fie ca este vorba de cea mai buna prietena, frate, sora, parinti sau colegi, toti apreciaza ceva dulce oferit cu multa dragoste!Si cand spun ceva dulce ma refer la minunatele briose cu ciocolata si biscuti dulci si dragalasi.

Am cautat si cred ca am gasit retete delicioase pentru ambele sortimente.Dulciurile pot fi un cadou minunat cu care ii puteti surprinde pe cei dragi cu gandurile dvs frumoase. Ingredientele sunt proaspete si alese cu grija.

Si cum dulciurile facute in casa au devenit "la moda" in ultima perioada m-am gandit sa fac si eu asta.Asa ca pentru prietenii / prietenele care vor sa ofere un cadou delicios si nu au chef sau timp sa le si faca va sar in ajutor cu briose si biscuitei.

Si ca sa semene cu un cadou, briosele vor sta cuminti cate 4 intr-o cutiuta dragalasa si biscuitii cate 8 inghesuiti si legati cu o funda rosie.Cutia cu 4 briose ajunge la 28 RON, iar punguta cu biscuiti la 8 RON.


Un comentariu:

  1. Ceva dulce de Craciun,decorat ca in spiritul acestor sarbatori se potriveste.Eu abia astept sa vina CRACIUNUL.Mie imi plac aceste evenimente:Pastele,aniversarea,ziua de nastere,Craciunul.Voua ce evenimente va plac?Trimite-ti comentarii,va rog.

    RăspundețiȘtergere