duminică, 18 decembrie 2011

Ochiuri in apa cu sparanghel si sos Hollandaise

Un mic dejun sanatos, delicios si fancy.Poate ca nu va place sparanghelul, dar in aceasta combinatie isi gaseste locul perfect.
Pentru sosul Hollandaise (o persoana) :
  • 2 galbenusuri mici
  • 30 g unt topit
  • 2 linguri de apa
  • 1 lingura de zeama de lamaie
  • sare
  • piper proaspat
Topiti untul si lasati-l deoparte. Separati doua galbenusuri si puneti-le intr-un vas desupra unei cratite cu apa.Gatite la aburi, galbenusurile nu se vor praji.Amestecati in timp ce stau pe foc si in momentul in care incep sa se ingroase adaugati o lingura de apa, apoi se vor ingrosa iar si adaugati ce-a dea doua lingura de apa.E timpul sa adaugati si zeama de lamaie.Incorporati si luati de pe foc.Adaugati untul topit amestecand si asezonati cu sare si piper.

Pentru a face oul ochi in apa procedati ca aici .Sparanghelul l-am spalat si am rupt cotorul fiecaruia.L-am lasat in apa clocotita pentru un minut doua.Sparanghelul se fierbe foarte repede si nu trebuie lasat mult ca sa se pastreze putin crocant.

Dupa ce l-am fiert, l-am asezat in farfurie, am pus oul deasupra si sos din belsug.A fost un mic dejun delicios si hranitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu